Dans

Danselinjen er for ambitiøse dansere, skøjteløbere og gymnaster af begge køn. Vi tilbyder ugentligt undervisning i klassisk ballet, modern dance og hiphop. Der vil også være undervisning i sportsdans, yoga, house, gulvakro, gymnastik og meget mere.

På danselinjen træner vi både i mindre og i større grupper, idet vi fokuserer på at udvikle dine individuelle tekniske færdigheder og dine kompetencer til at indgå i et større koreografisk samarbejde. Det er tidligere professionelle dansere med mange års erfaring, der underviser dig i diverse stilarter.

Undervisningen vil bevæge sig indenfor følgende områder:

• Klassisk ballet - gulv og springtræning efter Bournonville-teknik

• Modern dance - Laban- og Grahamteknik, contact/release-teknik, gulvakro/-arbejde, impro/kontaktimprovisation, dramatisk og grafisk koreografi

• Jazz - den tekniske træning udgår fra den klassiske ballet. Der arbejdes både lyrisk og teknisk. Koreografier spænder fra "Broadway" stil til funky stil

• Hiphop - Teknisk bruges elementer fra Street. Rytme, stil, attitude skaber "flowet". Der arbejdes med kontraster, det smooth flow og det skarpe og rå

• Yoga, Pilates, Mensendick - styrke og holdningskorrigerende træning for at forberede kroppen bedre til det hårde arbejde

Danselinjen performer til nogle af skolens større arrangementer hvor forældre og elever er tilskuere. Hvert år arbejder vi frem mod et brag af et show, hvor du og dine kammerater skal optræde med alle de stilarter, I har lært.

Som en del af skolens kunstneriske miljø samarbejder danselinjen med vores MusicAcademy, om at skabe nogle perfekte rammer for din udvikling.

Skolepenge - se mere her

Opstartspakke (træningstøj, introtur mm.)

• 1. år 1.500 kr. efterfølgende år 1.000 kr.

Månedlig betaling (august - maj)

• 1. år 600 / 2. år 400 / 3. år 200 efterfølgende år gratis

Ønsker du at vide mere, så kontakt os endelig på 45 57 23 21 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

HALL OF FAME