Orienteringsaften

Tilmeld dig Åbent Hus den 10. februar fra kl. 17.00 - 19.00 ved at skrive til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med antal personer eller ring til os på 45 57 23 21 - Den 19. januar afholdt vi virtuel orienteringsaften. Hvis du gik glip af aftenen, kan du her se en video fra arrangementet.

Her vil du møde elever, lærere og ledelse og høre mere om det at være elev
på NGGs gymnasium. Du kan høre om vores muligheder til netop dig, og hvordan du kan indfri netop dine drømme og forventninger som gymnasieelev de næste 2-3 år. Hør mere om vores studieretninger, studiemiljøet, SportsCollege, Music Academy, vores talentprogrammer, de sociale arrangementer, vores traditioner og meget mere.

Ønsker du en personlig samtale ved fremmøde på skolen er dette også en mulighed - kontakt os på 45 57 23 21 så finder vi et tidspunkt der passer dig!

Nedenfor kan du se korte fortællinger fra eleverne:

Kontakt os gerne på 45 57 23 21 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger.