Yoga

SportsCollege Yoga

Yoga på NGG SportsCollege er en dynamisk yoga, hvor du lærer at koordinere dine bevægelser og dit åndedræt til at flyde fra én stilling til en anden.

Programmet er opbygget på en sådan måde, at du starter med det grundlæggende, så bare rolig, hvis du er ny til yoga. Du lærer enkle, men fantastiske yogastillinger, og med vejledning kan du hurtigt mestrer dem og få det maksimale ud af øvelserne. Efterhånden som du udvikler dig skruer vi op for sværhedsgraden i øvelserne, men i et tempo der passer til alle på holdet. Du vil bygge videre på det grundlæggende i stående, balancerende, siddende stillinger samt "inversioner" (Ja det foregår på hovedet).

Det fantastiske ved yoga er, at det aldrig er en konkurrence, men altid din egne øvelser, hvor du vælger de variationer og den intensitet, der passer dig bedst.

Meditation og mindfulness i starten og slutningen af hver session vil holde dit sind roligt og afslappet, etablere en positiv tankegang, forbedre opmærksomheden, styrke dine indlæringsevner og modstandsdygtighed og vigtigst af alt vil det lære dig om selvbevidsthed og forbindelse mellem krop og sind.

Alt dette vil helt sikkert hjælpe dig både i skolen og i livet generelt.

Mød Ieva - vores erfarne yogainstruktør

Ieva er ansat i vores internationale afdeling som lærer og samtidig er hun en yderst erfaren yogainstruktør med både en uddannelse som Les Mills Dance Instructor og over 200 timers Yoga Teacher Training på den internationale Yoga Alliance School. Herudover har hun i mange år undervist i yoga og dans i fitnesskæden SATS.

Økonomi

Der gennemføres én session per uge. Den månedlige omkostning beløber sig til 300 kr.

Vil du høre mere så kontakt os endelig på 45 57 23 21 eller spc@ngg.dk.