Medlemskab

Bliv medlem af NGG Alumni

NGG Alumni er stiftet med det formål, at styrke kontakten og fællesskabet mellem tidligere elever fra NGG. Gennem den centrale og lukkede Facebook-gruppe: "NGG Alumni" kan du søge om medlemskab og dels få kontakt til andre tidligere elever, som også er medlemmer af gruppen, ligesom du kan tilmelde dig én af alumni-grupperne, hvis du ønsker, at bidrage med erfaring og viden til skolens udvikling. Alumni-grupperne kan du læse mere om nedenfor.

Medlemskabet er gratis.

Mentorklubben

En NGG Mentor kan inspirere og guide elever på NGG med erfaring fra hans/hendes uddannelses- og erhvervsmæssige baggrund. Det kan være i form af et foredrag, virksomheds- eller uddannelsesbesøg samt samarbejde om erhvervspraktik. Man stiller sig til rådighed i Mentorklubben i det omfang, der passer den enkelte.

Alle uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde er af interesse og inspiration for vores elever ligesom en mentor både kan være under uddannelse eller i erhvervslivet.

Du kan tilmelde dig Mentorklubben ved at skrive en email til Gitte Frølund Schaltz.

Kontakt: Gitte Frølund Schaltz: gfs@ngg.dk

Udviklingsgruppen

Udviklingsgruppen består af medlemmer, som kan bidrage med rådgivning og netværk til de forskellige udviklingsprojekter på NGG. Medlemmer af udviklingsgruppen kan deltage og bidrage i det omfang som passer den enkelte.

Eksempler på strategiske udviklingsprojekter i år 2024-2026 er:

”Undervisning & teknologi” - ”STEM – fra barn til ung” - ”Faglighed – fra formidlet til anvendt faglighed” samt ”NGG Care – en CSR strategi”.

Du kan tilmelde dig Udviklingsgruppen ved at skrive en email til Jimmy Burnett Nielsen.

Kontakt: Thomas Thrane: tth@ngg.dk

NGG Støtteforening

Støtteforeningen arrangerer sociale begivenheder med det formål, at indsamle økonomiske midler til drift og udvikling af skolen. Man kan som frivilligt medlem af Støtteforeningen være med til at arrangere disse begivenheder, som inkluderer Julebasaren og Påskebanko ligesom man kan bidrage til Støtteforeningens arbejde med sponsorater, frivilligt arbejde ved arrangementerne og medlemskab.

Du kan tilmelde dig Støtteforeningen ved et årligt medlemskontingent på 200 kr pr. husstand. Du kan også donere et selvvalgt beløb til foreningen.

Støtteforeningens MobilePay nr. 73991 og konto nr. 9570 12888678 (venligst notér din email).

På forhånd mange tak.

Sociale arrangementer

Denne selvstændige gruppe er drevet af tidligere NGG-elever, som ønsker at finde og samle tidligere klassekammerater til et socialt event. Der er mulighed for at låne skolens faciliteter ligesom NGG i anledning af fraflytningen fra Cirkelhuset og indvielse af den nye skolebygning vil afholde et socialt arrangement, hvor alle gamle NGG´ere vil blive inviteret.

Kontakt: Gitte Frølund Schaltz på email: gfs@ngg.dk