Mød dem bag programmet

Succes kommer i mange former og vi er ved at samle et hold af inspirerende personer med noget på hjertet. Hver især har de erfaring og indsigt og de glæder sig til, at dele ud af deres historier og gode råd i løbet af programmet.

Vi opdaterer løbende listen af foredragsholdere.

Mød Kirsti Hauge Kyed

Coach, foredragsholder og programansvarlig for Leadership Academy

Gennem de sidste 25 år har Kirsti rådgivet, undervist og trænet ledere, medarbejdere og unge mennesker i at skabe større resultater sammen. Ved at sætte fokus på udvikling af styrker, talent og relationer — og ved at udfordre vanetækning — skabes succesfuld adfærd, der giver resultater i det forpligtende fællesskab et arbejde er.

Kirsti er kendt for sin enorme viden om mennesker og relationer såvel på arbejdspladsen såvel som i privatlivet. Hun bygger altid sin undervisning op omkring spændende anekdoter fra egne erfaringer, hverdagseksempler og aktuelle emner, der giver et tydeligt billede for deltageren at tage med hjem, til videre refleksion.

Undervisningsformen er engagerende, interaktiv, nærværende, humørfyldt, motiverende, provokerende og altid med tid til, at den enkelte har en personlig aha-oplevelse. Undervisningen foregår gennem teori, gode eksempler fra hverdagen, anekdoter og eventuelt små praktiske øvelser.

Undervisningen foregår ved hovedunderviser Kirsti Hauge Kyed. Derudover inviterer vi også andre aktuelle og spændende gæsteundervisere, som du kan glæde dig til at møde.

"Det bliver spændende, svært, stenhårdt - men også garanteret sjovt at være med på Leadership Academy. Jeg glæder mig så meget til at motivere og inspirere det første hold!"