Mød lærerne i 0.klasse

Her er vi en familie

0. A og 0.B er naboer, men de er meget mere end det. Klasserne har fælles legerum og fælles gårdhave. De har fællestimer bl.a. til svømning og idræt og så er de på fællesture. De to klasser er venner.

Et så stærkt bånd kan kun opnås, fordi vi har et stærkt lærerteam bag 0.klasserne. Dedikerede, kærlige og kompetente lærere med mange års erfaring. Vores 0.klasse-lærere arbejder sammen og det er tydeligt for både eleverne og deres forældre.

På NGG bruger vi uddannede lærere allerede fra 0.klasse og vi har også skolefag fra starten af. Vi har stor erfaring med, at børnene udvikler sig rigtig godt med struktur og udfordringer, der passer til den enkelte. De skal både lære at være en del af et fagligt og socialt fællesskab og det kræver både klare rammer og masser af kram og ros til de yngste elever.

"Det skal være sjovt og motiverende at lære. Derfor arbejder vi meget med at skabe nysgerrighed og at det også kræver vilje og koncentration, at lære noget nyt."

Ulla Jensen, klasselærer i 0.b